Saturday, October 17, 2009

,,,::oH bAhAgiA::,,,,


....KEGHUMBIRAAN TAK TERHINGGA....

bagai mimpi jadi nyata
kehidopan kini berseri semula
bersyukur terhadap-Nya



disebabkan aku happy ni hah. pe kata kita nyanyikan sebuah lagu sama2 ye..nyanyi sambil tepok2 tangan yer.

"kalo kita gumbira pusing kepala"
"kalo kita gumbira beginilah caranya.. kalo kita gumbira"

"kalo kita gumbira goyang2 badan"
"kalo kita gumbira beginilah caranya..kalo kita gumbira"

"kalo kita gumbira hentak kepala"
"kalo kita gumbira beginilah caranya..kalo kita gumbira"

( ulanglah lagu ini sehingga anda letey @ pengsan.. )

4 luahan.jiwa:

::[putihpurple]:: said...

haha;D
da nk pgsan aku nyanyi..
pehal ko gumbira sgt??

mr.atlantis said...

ohh..
bagos2...
ghumbira kerana hntran peminangan diterima..

( n __ n )

The JedDy™ said...

sape la yg mlg time pnagan ko tuh?
ngeh3
;)

mr.atlantis said...

ntahla cik yunna...

Segala celoteh serta contegan di blog ini adalah dari aku.

hak cipta terpelihara



Copyright © 2009 atlantiswild™ . All rights reserved.



Labels

About Me

My photo
paka, Dungun, Terengganu, Malaysia
Aku cuma insan biasa begelar dewasa. Hidup di bumi yg nyata dan juga adalah manusia.mempunyai 2 mata serta telingga, Aku juga seperti kamu . Tiada yg istimewa.

ShoutMix chat widget