Tuesday, October 20, 2009

::aku.xtaw.nak.letax.tajux.pe.la::

Lirik dan lagu ni dah lama tercipta. hari ni tergerak hati lak nak publishkan walaupon korang xtaw nadanya nak nyanyi camner pndai2 la korang nyayi ye. hayati lirik dah lah.


the key - jangan lupakan aku


ku petik gitarku,
sambil duduk sorang diri,
bawah sinaran cahaya,
ku ketawa sendiri,
mengingat kembali,
kenangan kami...

*kawanku,
inilah lagu untukmu,
jangan lupa diriku...

kawanku,
ku cipta lagu untukmu,
jangan lupakan aku...

ooo..aku.
kenang kisah lalu..
ooo..kamu.
jangan lupa aku..*

ku riang gembira,
suka duka bersama,
memori denganmu..
apllikasi lirikku dalam dirimu,
kanku hiasi duniamu..

* 2x


the key - aku mimpi

malam ini ku sendiri,
melihat diri kembali,
mengenang mimpi pertama kali,
aku merenung ke fantasi..

huuuu..hu...
Align Center
ku cuba pejamkan mata,
namun masih juga tak lena,
aku cuma insan biasa,
seperti kamu,kau dan dia.

chorus:
akuu.. mimpi,
dalam tidur ku terjaga,
akuuu. mimpi,
mimpi kisah kita berdua..

dalam hidup ku hari ini,
bagaikan mimpi tak ada pagi,
hidup dengan imaginasi,
mengharap pagi tak muncul lagi.

chorus:
akuu.. mimpi,
dalam tidur ku terjaga,
akuuu. mimpi,
mimpi kisah kita berdua..
huuu..huuuu

2 luahan.jiwa:

The JedDy™ said...

xkan lirik jek kot bai..
ne lagu nye?
kang kalo aku nyanyi t kang aku kai lagu bapaku pulang dr kotak lax,,
huakakaka!

mr.atlantis said...

hak3... lagunya xrecord agi la..
xda wet maw p studio maa..
record cikai2 pon bnyi cam nyayi lam tndas je..huk3..

Segala celoteh serta contegan di blog ini adalah dari aku.

hak cipta terpelihara



Copyright © 2009 atlantiswild™ . All rights reserved.



Labels

About Me

My photo
paka, Dungun, Terengganu, Malaysia
Aku cuma insan biasa begelar dewasa. Hidup di bumi yg nyata dan juga adalah manusia.mempunyai 2 mata serta telingga, Aku juga seperti kamu . Tiada yg istimewa.

ShoutMix chat widget