Tuesday, December 29, 2009

kemanakah menghilang?

HAHAHAHA.. dah lama dah gua tak update blog gua ni? kemana gua menghilang selama ni?
sebenarnya gua tak menghilang kemana-mana pon. gua tetap disini lagi. cuma tahap kemalasan gua untuk mengupdate blog nih semakin menjadi2 sekarang, mungkin korang-korang ada ubat bagi masalah gua nih.

lagipon gua tak taw appa yg ingin gua update kan dalam blog gua kali ni..
Oh lupa! lepas ni gua duk kat umah 6bulan .. banyak la masa ley gua luangkan bersama2 laptop tercinta.

ngee~

0 luahan.jiwa:

Segala celoteh serta contegan di blog ini adalah dari aku.

hak cipta terpelihara



Copyright © 2009 atlantiswild™ . All rights reserved.



Labels

About Me

My photo
paka, Dungun, Terengganu, Malaysia
Aku cuma insan biasa begelar dewasa. Hidup di bumi yg nyata dan juga adalah manusia.mempunyai 2 mata serta telingga, Aku juga seperti kamu . Tiada yg istimewa.

ShoutMix chat widget